poniedziałek, 6 stycznia 2014

Z zielonym w roli głównej - Make Up

Witam!


Tym razem makijaż w nieco lżejszym wydaniu :) 
Postawiłam na kolor zielony , odrobina złota przy kresce a resztę powieki pokryłam cielistym kolorem z odrobiną dorobinek. Makijaż wykończyłam kreską :) 







Użyte kosmetyki:

Oczy:

- Eyeliner Catrice żelowy 
- Złoty Inglot 102
- Zieleń Paletka Sleek Ultra Matts V2
- Cielisty z drobinkami Inglot 467
- Brwi Inglot 363 
- Tusz do rzęs MaxFactor 2000 calorie Dramatic Volume 


Zapraszam Was również na mój Funpage na Facebooku : https://www.facebook.com/pages/Magdalena-Modzelewska-Make-Up/231510890320252


7 komentarzy:

  1. Fajnie te kolory razem wyglądają, chętnie wypróbuję taką kombinację. Szczególnie z tym dodatkiem złotej kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Taki hipnotyzujący!

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż wygląda pięknie. Naprawdę robi super wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również bardzo mi się podoba, przepięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń