piątek, 3 stycznia 2014

Makijaże ostatnich miesięcy

Witajcie, 

Ostatnio udzielałam się tylko na Funpage'u na Facebooku i to sporadycznie, przeprowadzka do stolicy , zakliamtyzowanie się tutaj, szkoła, praca nie zawsze dają mi ten czas żeby usiąść i zrobić porządny makijaż od początku do końca , recenzje produktów zakupionych ostatnio, w dodatku , "mój sprzęt" aż sie prosi o wymianę bo i tak nie jest z tej wyższej półki i taki jaki bym chciała mieć na prawdę. Wrzucam wam parę zdjęc ostatnich makijaży moich prac jakie zrobiłam w przeciągu miesięcy i wolnego czasu. ;)


A przy okazji szczęśliwego Nowego Roku 2014 ! 









6 komentarzy:

  1. Prześliczne makijaże !
    _______________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie fajne, ale pierwszy mi się podoba głównie ze względu na pomysł z czerwoną kreską :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne, perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń