czwartek, 24 stycznia 2013

Makijaż - Sreberko

Witam! 



Dziś przygotowałam makijaż w zimoowej tonacji. ;) Podobny makijaż robiłam mojej koleżance na studniówkę i chciałam go odtworzyć też dla Was ;) Sezon karnawałowy trwa więc zapraszam do oglądania zdjęć ;) 




Wykonanie:
Na całą powiekę nałożyłam bazę a następnie srebrny cień, załamanie powieki zaznaczyłam odrobiną ciepłego brązu roztarłam ku górze. Namalowałam eyelinerem grubą czarną kreskę , wytuszowałam swoje rzęsy  i przykleiłam sztuczne. 























Użyte kosmetyki :

Twarz:

- Podkład L'oreal infaillible nr. 125 natural rose 
- puder transparentny Essence fix&matte 
- bronzer Essence sun club nr. 02 sunny 
- korektor Essence 



Oczy:

-brwi matowy cień Inglot nr 363
-matowy brązowy cień w nr 927 Vipera 
- Eyeliner żelowy Catrice 
-Baza pod cienie z Essence
-Tusz do rzęs L'oreal lash architect 4D
-matowy biały cień Miyo nr 1 
 - srebrny cień z nieznanego pochodzenia paletki napisy się wytarły.
 sztuczne rzęsy Red Cherry nr 412
Klej do rzęs DUO 

Usta :

- konturówka do ust Essence w kolorze in the nude
Pomadka w kremie firmy Manhattan Sort Mat w kolorze 95G




Do następnego :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz