piątek, 18 stycznia 2013

Makijaż - przydymiony zielony

Witam ! 


Dziś przygotowałam makijaż z zielenią, coś mocniejszego. Mamy teraz karnawał więc może się przyda ;) 


Wykonanie:

- Na całą powiekę nałożyłam bazę a następnie czarną kredkę , delikatnie roztarłam kredkę ku górze
- Zielony cień nałożyłam na całą ruchomą powiekę , granice czarnej kredki roztarłam odrobiną  cienia w kolorze starego złota.
- Kreskę przy linii rzęs namalowałam eyelinerem metalicznym zielonym, podobnie jak dolną powiekę.
- Linię wodną zaznaczyłam cielistą kredką
- Wytuszowałam rzęsy













Użyte kosmetyki:
Oczy:
- Tusz do rzęs L'oreal lash architect 4D
-kredka żelowa Avon shock czarna
- brwi matowy cień Inglot nr 363
- perłowy cień w kolorze złamanego złota Inglot nr 102
- baza Essence do pigmentów 
- eyeliner Oriflame  Oriflame  z serii Very me w kolorze Turquoise 
- zielony cień z paletki MIYO trio nr 3





Do następnego :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz