sobota, 27 października 2012

Makijaż - złota jesień









Witam ! 







Dawno mnie tu nie było... wybaczcie. Brak czasu związany ze szkołą i pewnymi sprawami nie pozwalał mi na przygotowanie żadnego makijażu. Ale powracam w połowie października z jednym dla Was. :) Chodź dziś za oknem już pada śnieg. To ja jeszcze mam propozycję jesiennego makijażu. Bo w tym roku mamy/ mieliśmy piękną Polską złotą jesień ;)




Makijaż :

Użyłam:
- essence eyeliner w żelu
- tusz  rimmel scandal eyes
- Cień miyo white
- inglot 390
- avon biała kredka 
- essence baza pod cienie 
- essence baza do pigmentu
  
Użyłam do tego makijażu pigmentu z my secret w kolorze "star dust" z tym że zdjęcia nie oddają aż takiego efektu błysku drobinek :( 





1.




2.




3.





Wykonanie:

1. Na cała powiekę nałożyłam bazę pod cienie.
2. Całą powiekę pokryłam białym matowym cieniem, następnie załamanie powieki pokryłam  jasnym beżem.
3. Na ruchomą powiekę nałożyłam bazę pod pigment i na to złoty pigment również w dolnym kąciku oka.
4. Średniej grubości kreskę wyciągnęłam do góry i delikatnie roztarłam. 
5. Linię wodną zaznaczyłam białą kredką wyciągając ja aż do końca czarnej kreski. 
6. Wytuszowałam rzęsy. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz