wtorek, 20 sierpnia 2013

Zielony z niebieskim - Make Up

Witajcie !

Ostatnio już zaczęłam łączyć praktycznie wszystkie kolory ze sobą to i pomyślałam o zielonym z niebieskim uważam że fajnie wyszło :)
Z pewnością makijaż nie pasuje do mojej tęczówki ale dla brązowookich jak najbardziej.


Makijaż :











Użyte kosmetyki:

Oczy:

- Paletka Sleek Ultra Matts vs. 2 Ciemny zielony , ciemny granat
- Jasny niebieski Inglot nr 371
- Eyeliner Catrice
- Tusz do rzęs Golden Rose
- Sztuczne rzęsy Red Cherry #412
- Klej do rzęs DUO
-Brwi Inglot nr 363

Twarz:

- Podkład Rimmel Lasting Finish nr 200
- Bronzer Mineral terracota Golden Rose nr 05




Do następnego ;) Już jutro makijaż dla na prawdę odważnych :)

9 komentarzy:

  1. Prześlicznie, wyszedł bardzo morski makijaż! Jesteś prześliczna, nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie!!
    przepiękny!!!!!!!!!!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Takie teoretycznie gryzace sie kolory dają super efekt! Ja mam dzis pomarańcz i róż i tez wyglada dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz wielki talent :) widziałam na fb, że jest kilka profili dziewczyn, które próbują dorównać Twoim makijażom, ale do pięt Ci nie dorastają ! ;)

    OdpowiedzUsuń